Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Chování spotřebitele a výzkum trhu

Autor: Bártová, Hilda, Bárta, Vladimír, Koudelka, Jan a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2002
ISBN: 9788024504100
NKP-CNB: cnb001192995
OCLC Number: (OCoLC)53274549
OCLC Number: (ocolc)53274549
OKCZID: 110314872
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
BÁRTOVÁ, Hilda. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2002. 209 s.

Digitální objekty

(dostupné po přihlášení )
(dostupné po přihlášení )

Další vydání

Vyd. 2., přeprac. Rok vydání: 2004



Anotace

Skripta obsahují to nejpodstatnější z oblastí marketingového rozhodování, znalostí zákazníků, spotřebitelů a způsobů, jak tyto znalosti získávát.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Komentáře

Velmi dobrá publikace zabývající se segmentací trhu a všeho, co motivuje zákazníky k nákupu
10.12.2012    Zdroj: SKAT - Souborný katalog

Přidat komentář a hodnocení