Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3146630 obálek a 949609 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Hesková, Marie
Rok: 2004
ISBN: 9788024506753
NKP-CNB: cnb001305738
OCLC Number: (OCoLC)56859645
OCLC Number: (ocolc)56859645
OKCZID: 110457917
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a případové studie. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2004. 127, 28 s.
Publikace podává výklad o metodách práce v marketingové komunikaci a jejích nástrojích - reklamě, public relations a v přímém marketingu.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze