Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3142702 obálek a 948575 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Johnová, Radka, Černá, Jitka a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2007
ISBN: 9788024512761
NKP-CNB: cnb001784862
OCLC Number: (OCoLC)228669461
OCLC Number: (ocolc)228669461
OKCZID: 110263820
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
JOHNOVÁ, Radka. Arts marketing: marketing umění a kulturního dědictví. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007. 243 s.
Hodnocení:
4.0 / 5
(5 hlasů)
Určeno pro bakalářské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze.