Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892028 obálek a 873434 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace



Autor: Karlíček, Miroslav, Zamazalová, Marcela a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2009
ISBN: 9788024516011
NKP-CNB: cnb002027954
OCLC Number: (OCoLC)607526693
OKCZID: 110488254
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2009, 176 s. ISBN 978-80-245-1601-1.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Publikace se zabývá atraktivní oblastí marketingu, marketingovou komunikací. Je srozumitelným a čtivým uvedením do světa reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu a osobního prodeje. Provází čtenáře vytvářením efektivní strategie marketingové komunikace, věnuje se volbě vhodných médií, dotýká se hodnocení jejího efektivního fungování. Kromě tradičně využívaných komunikačních nástrojů se věnuje i moderním trendům v marketingové komunikaci. Výklad je doplněn příklady z praxe a názornými ukázkami. Celý text byl konzultován s mnoha odborníky z praxe.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)