Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Molnár, Zdeněk a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2009
ISBN: 9788024516035
NKP-CNB: cnb002026896
OCLC Number: (OCoLC)551403649
OCLC Number: (ocolc)551403649
OKCZID: 110454968
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
MOLNÁR, Zdeněk. Competitive intelligence. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2009. 98 s.
Competitive Intelligence se zabývá systematickým sběrem informací, získávaných převážně z externích informačních zdrojů, jejich vyhodnocováním a presentací. Jedná se o celou paletu metod a postupů opírajících se o informační management, znalostní management a psychologii, jejichž smyslem je vybudovat efektivní most mezi těmi, kteří „znají“ (knowledge owners) a těmi, kteří rozhodují (decision makers). Ve skriptech je popsán celý zpravodajský cyklus Competitive Intelligence, tj. formulace zadání, sběr dat, analýza získaných informací a presentace závěrů. Jedná se poměrně mladou disciplinu a vydaná skripta jsou vůbec první česky psaná vysokoškolská skripta, která se této problematice věnují.