Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

International marketing: theory, practices and new trends



Autor: Machková, Hana, Král, Petr, Lhotáková, Markéta a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2010
ISBN: 9788024516431
NKP-CNB: cnb002108056
OCLC Number: (OCoLC)655156187
OKCZID: 110615284
Vydání: Ed. 1st

Citace (dle ČSN ISO 690):
MACHKOVÁ, Hana. International marketing: theory, practices and new trends. Ed. 1st. V Praze: Oeconomica, 2010. 191 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního podnikání. Mezinárodní marketing je dynamicky se rozvíjející disciplínou nedílně spjatou s podnikatelskou praxí, která musí reagovat na stále se měnící mezinárodní podnikatelské prostředí. Zejména v období současné ekonomické krize je marketing jedním z významných nástrojů, který pomáhá překonávat podnikům problémy se sníženou poptávkou na mezinárodních trzích.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
NK Praha
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)