Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904464 obálek a 876003 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Kvalita ve službách cestovního ruchu | |||||||||||
Autor: Indrová, Jarmila AnotaceKvalita je v současné době jedním z důležitých faktorů úspěchu podniků cestovního ruchu na trhu. Předložená publikace vymezuje kvalitu služeb v cestovním ruchu, definuje faktory, které ji ovlivňují a na základě analýzy této problematiky informuje čtenáře o hodnocení kvality v zemích EU a kritériích, která se postupně formulují do standardů. Zdůvodnění standardů služeb cestovního ruchu a lepší pochopení nutnosti jejich dodržování napomáhá charakteristika vývoje kvalitativních standardů v oblasti služeb cestovního ruchu ve světě a v České republice. Čtenář získá řadu informací o požadované kvalitě služeb, které lze vhodně použít při výběru produktu různých podniků cestovního ruchu. Dostupné zdroje
|