Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891170 obálek a 872966 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu



Autor: Molnár Zdeněk
Rok: 2012
ISBN: 9788024519081
NKP-CNB: cnb002444658
OCLC Number: (OCoLC)842344403
OKCZID: 111851185
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MOLNÁR, Zdeněk. Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2012, 254 s. Odborná kniha s vědeckou redakcí. ISBN 978-80-245-1908-1.


Anotace

 

Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto především podat čtenářům ucelený a zevrubný přehled o tom co je a co není Competitive Intelligence a inspirovat a motivovat je k tomu, aby metody a postupy Competitive Intelligence nejen dále studovali, ale především využívali. Publikace ukazuje, jak systematickou realizací tzv. "zpravodajského cyklu" může být dosaženo hlavního cíle Competitive Intelligence, tj. zvýšení a udržení konkurenceschopnosti organizace a snížení rizika porážky v konkurenčním boji. Kniha je členěna celkem do deseti kapitol a čtyř případových studií a nabízí bohatou bibliografii vhodnou pro další studium. Vedle popisu vlastních metod a postupů Competitive Intelligence najde čtenář v knize obsáhlý přehled internetových informačních zdrojů, včetně sociálních sítí, využitelných pro řešení úloh Competitive Intelligence a je seznámen s důležitou úlohou tzv, "informačního průmyslu". Kniha je určena široké odborné veřejnosti, zejména však všem manažerům, kteří jsou zodpovědní za strategický rozvoj firem a organizací, pracovníkům informatických útvarů a studentům vysokých škole ekonomicko - manažerského nebo informatického zaměření.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)