Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894108 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie



Autor: Dohnal, Jan
Rok: 2002
ISBN: 9788024704012
NKP-CNB: cnb001183012
OCLC Number: (OCoLC)53272344
OKCZID: 110021604

Citace (dle ČSN ISO 690):
DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 161 s. Management v informační společnosti.

Hodnocení: 3.6 / 5 (3 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

2002 HUNGARIAN 5X8 SOFTCVR, 162 PP,


Dostupné zdroje

Amazon
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)