Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Psychologie reklamy | |||||||||||
Autor: Vysekalová, Jitka a Komárková, Růžena Digitální objekty
AnotaceSystematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska využívají k analýze základních postupů, speciálních psychologických technik i praktického uplatnění teoretických poznatků v reklamní činnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|