Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907942 obálek a 878213 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak



Autor: Kalka, Regine
Rok: 2003
ISBN: 9788024704135
NKP-CNB: cnb001251022
OCLC Number: (OCoLC)53271828
OKCZID: 110082328

Citace (dle ČSN ISO 690):
KALKA, Regine. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: Grada, 2003. 110 s. Poradce pro praxi.


Anotace

 

Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak získávat informace o trhu; - jak poznat silné a slabé stránky vlastní firmy; - jak určit, jaké produkty a služby nabízet; - jak najít své zákazníky; - jak stanovit ceny, rabaty, platební a dodací podmínky; - jakou účinnou tržní strategii zvolit; - jak konkurovat nízkým cenám tržních rivalů; - jak podporovat prodej a komunikovat se zákazníky; - jak posilovat věrnost zákazníků; - jak snížit náklady na získávání zákazníků; - a další praktické rady nejen pro manažery, podnikatele a živnostníky.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)