Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti | |||||||||||||||
Autor: Spáčil, Aleš Digitální objekty
AnotaceVtipně psaný návod, jak hýčkat zákazníky, jak vybírat a školit pracovníky,kteří s nimi přicházejí do styku, jak pěstovat u zaměstnanců firemní vlastenectví (loajalitu), jak přispívat ke kultuře obchodu či služeb, jak komunikovat se zákazníkem a jak vyřizovat jeho stížnosti. Závěr knihy se věnuje zřízení a vedení Call Centra, tedy informačního střediska k propagaci předností daného podniku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|