Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Reklama : jak dělat reklamu

Autor: Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Rok: 2003
ISBN: 9788024705576
NKP-CNB: cnb001203397
OCLC Number: (OCoLC)53259596
OCLC Number: (ocolc)53259596
OKCZID: 110009542

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2003. 122 s. Poradce pro praxi.

Hodnocení: 4.2 / 5 (16 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Jak vytvořt tu správnou reklamu; jak využívat obrazy, slova, barvy; jak připravit účinnou reklmaní kampaň; jak vybrat vhodná média; jak zjistit, zda vaše reklama působí tak, jak chcete a na koho chcete; jak si v případě potřeby vybrat reklamní agenturu; které zákony a jak ovlivňují reklamu; nejdůležitější čísla a adresy reklamního trhu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení


Seznam literatury