Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Rok: 2003
ISBN: 9788024705576
NKP-CNB: cnb001203397
OCLC Number: (OCoLC)53259596
OCLC Number: (ocolc)53259596
OKCZID: 110009542
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2003. 122 s. Poradce pro praxi.
Hodnocení:
4.2 / 5
(16 hlasů)
Jak vytvořt tu správnou reklamu; jak využívat obrazy, slova, barvy; jak připravit účinnou reklmaní kampaň; jak vybrat vhodná média; jak zjistit, zda vaše reklama působí tak, jak chcete a na koho chcete; jak si v případě potřeby vybrat reklamní agenturu; které zákony a jak ovlivňují reklamu; nejdůležitější čísla a adresy reklamního trhu.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU