Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Harry Wessling
Rok: 2003
ISBN: 9788024705699
NKP-CNB: cnb001197130
OCLC Number: (ocolc)53267531
OKCZID: 110002829
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 192 s. Manažer.
Autor nabízí komplexní pohled do světa CRM a popisuje souhru obchodních procesů, technologií a kvalifikace pracovníků. Kniha poskytuje velké množství konkrétních příkladů a praktických pomůcek pro práci. Kniha je cennou příručkou pro všechny, kteří chtějí systematicky vytvářet koncept řízení vztahů se zákazníky namísto toho, aby se neustále starali o dílčí problémy v oblasti prodeje a servisu.
Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog