Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti



Autor: Blažková, Martina
Rok: 2005
ISBN: 9788024710952
NKP-CNB: cnb001532098
OCLC Number: (OCoLC)72443106
OKCZID: 110000299
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. Manažer. ISBN 80-247-1095-1.


Anotace

 

Kniha poradí všem marketingovým manažerům a dalším pracovníkům v marketingu, v jakých oblastech a jak internet využívat a tím zvyšovat svou konkurenceschopnost.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)