Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Dytrt, Zdeněk
Rok: 2006
ISBN: 9788024715896
ISBN: 9788024763118
NKP-CNB: cnb001631342
OCLC Number: (OCoLC)85543144
OCLC Number: (ocolc)85543144
OKCZID: 110007496
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
DYTRT, Zdeněk. Etika v podnikatelském prostředí. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 196 s.
Hodnocení:
2.0 / 5
(2 hlasů)
Špičkoví čeští a zahraniční odborníci přinášejí nejnovější a nejzajímavější poznatky týkající se etiky v podnikatelském prostředí, uvádějí příklady z české a evropské praxe a zabývají se možnostmi a přínosy konkrétního uplatnění etiky v podnikání a jeho prostředí. Kniha je určená manažerům, podnikatelům, zaměstnancům státní a veřejné správy a vysokoškolských studentům. Dozvíte se, proč se vyplatí a jak rozvíjet znalosti managementu v oblasti etiky, proč a jak uplatňovat kreativní management a etiku v personálním managementu, jak řídit sociální zodpovědnost organizace a firemní kulturu. Kniha se věnuje rovněž rozvoji osobnosti manažerů s důrazem na moderní vzdělávací technologie (e-learningu). Publikace ukazuje, že pro dlouhodobý úspěch firmy či jiné organizace a celé ekonomiky je uplatnění etiky v podnikatelském prostředí zcela nezbytné.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz