Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905425 obálek a 876560 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Public relations jako ovlivňování mínění



Autor: Ftorek, Jozef
Rok: 2009
ISBN: 9788024726786
NKP-CNB: cnb001832919
OCLC Number: (OCoLC)316677631
OKCZID: 110245859
Vydání: 2., rozš. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2009. 195 s. Manažer. Komunikace.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Definice oboru, jeho geneze, historie, současná podoba, aktuální trendy a perspektivy. Masmédia jako zprostředkovatel a nástroj moderní PR. Hlavní nástroje komunikace (tisková konference, tisková zpráva atd.) Role tiskového mluvčího (postupy, techniky). Metody a techniky komunikačního procesu. Etika a PR (ovlivňování veřejného mínění, propaganda, manipulace). PR ve vztahu k novinářské veřejnosti atd. V závěru každé kapitoly jsou otázky k zamyšlení a doporučená literatura. V textu příklady z praxe, které vycházejí ze zkušeností autora samotného.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Martinus
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Databázeknih.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)