Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147672 obálek a 949973 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kozel, Roman, Mynářová, Lenka a Svobodová, Hana
Rok: 2011
ISBN: 9788024735276
ISBN: 9788024772981
ISBN: 9788024772998
NKP-CNB: cnb002251856
OCLC Number: (OCoLC)776506520
OCLC Number: (ocolc)776506520
OKCZID: 111146048
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KOZEL, Roman. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 304 s. Expert.
Hodnocení:
5.0 / 5
(2 hlasů)
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz