Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Management kvality služeb v cestovním ruchu | Rašovská Ida, Ryglová Kateřina - e-kniha



Autor: Ida Rašovská
Rok: 2017
ISBN: 9788024750217
ISBN: 9788027199228
OKCZID: 127799997

Citace (dle ČSN ISO 690):
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. První vydání. Praha: Grada, 2017, 186 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5021-7.

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

 

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

eReading.cz
GRADA Publishing, a.s.
Databázeknih.cz
Flexibooks
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)