Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2553410 obálek a 741749 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu



Autor: Karlíček, Miroslav
Rok: 2016
ISBN: 9788024757698
NKP-CNB: cnb002780492
OCLC Number: (OCoLC)946295337
OKCZID: 125455835

Citace (dle ČSN ISO 690):
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 stran.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna
Moravská zemská knihovna



Anotace

 

Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Flexibooks
eReading.cz
GRADA Publishing, a.s.
Databázeknih.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)