Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Psychologie reklamy



Autor: Vysekalová, Jitka a Komárková, Růžena
Rok: 2001
ISBN: 9788024790671
NKP-CNB: cnb000989421
OCLC Number: (OCoLC)47952954
OKCZID: 110058925
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 221 s. Expert.

Hodnocení: 3.9 / 5 (6 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Tato kniha je určena jak studentům marketingu, tak manažerům firem. Je o tom, jak reklama ovlivňuje nás všechny a jak jsme lehce ovlivnitelní reklamou.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Antikvarium s.r.o.
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
GRADA Publishing, a.s.


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)