Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147189 obálek a 949774 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kozel, Roman, Steinová, Martina, Přádka, Michal a Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Rok: 2003
ISBN: 9788024803500
NKP-CNB: cnb001251370
OCLC Number: (OCoLC)53272804
OCLC Number: (ocolc)53272804
OKCZID: 110301847
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KOZEL, Roman. E-Marketing I: začlenění internetu do podnikání, marketingový výzkum v prostředí internetu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003. 75 s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.