Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147300 obálek a 949779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Steinová, Martina, Přádka, Michal, Hluchníková, Miluše a Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Rok: 2003
ISBN: 9788024803517
NKP-CNB: cnb001253593
OCLC Number: (OCoLC)53505762
OCLC Number: (ocolc)53505762
OKCZID: 110290886
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
STEINOVÁ, Martina. E-Marketing II: marketingová komunikace na internetu, elektronické obchodování. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003. 107 s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.