Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

CRM: řízení vztahů se zákazníky



Autor: Chlebovský, Vít
Rok: 2005
ISBN: 9788025107980
NKP-CNB: cnb001638584
OCLC Number: (OCoLC)72443107
OKCZID: 110076575
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM: řízení vztahů se zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2005. vi, 190 s. Praxe manažera.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

V průvodci se dozvíte, proč se dnes mluví o krizi tradičního marketingu, jak CRM vymezuje a definuje péči o zákazníka, jaké rozlišujeme vztahy mezi nakupujícím a prodávajícím, co udělat pro uspokojení zákaznických potřeb, jak co nejpřesněji analyzovat vnitřní a vnější prostředí atd.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)