Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing podle cílových skupin: [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme]



Autor: Kalka, Jochen a Allgayer, Florian
Rok: 2007
ISBN: 9788025116173
NKP-CNB: cnb001790225
OCLC Number: (OCoLC)228780415
OKCZID: 110079164
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KALKA, Jochen a Florian ALLGAYER. Marketing podle cílových skupin: [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.

Hodnocení: 3.5 / 5 (2 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Marketing podle cílových skupin

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)