Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

I zázrak potřebuje reklamu!: pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace



Autor: Cézar, Jan
Rok: 2007
ISBN: 9788025116883
NKP-CNB: cnb001727903
OCLC Number: (OCoLC)188565238
OKCZID: 110000138
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu!: pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. vii, 199 s.

Hodnocení: 4.3 / 5 (3 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Efektivní reklamní a marketingová komunikace tvoří nezbytný předpoklad pro obchodní úspěchy firmy. Zvládnutí této komunikace vyžaduje vzdělání a rozhled v mnoha oborech. Uplatní se zde znalosti z brand managementu, světa médií, sales promotions či public relations. Proto kniha nabízí seznámení s reklamní a marketingovou komunikací, s nimi souvisejícími - výše uvedenými - obory, užívanými pojmy, oblíbenými praktikami, základy propagace. Autor se záměrně vyhýbá definicím, statistikám a poučkám. Preferuje formu vyprávění, které doplňuje příklady z praxe i historie, text prokládá ilustrativními fotografiemi. Jako bonus pro čtenáře-manažery je připravena speciální závěrečná kapitola o katolické církvi jakožto firmě, která díky své pevně vybudované firemní identitě proplula staletími až do současnosti.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Komentáře

Během vzniku této knihy jsem v naší reklamní agentuře dával číst vybrané pasáže svým mladým kolegyním na postech account managerů. Bylo vidět, že je to svou formou i obsahem mimořádně zaujalo. A co je důležité, nebylo takřka nic, čemu by neporozuměly. Řeklo by se – kniha pro začátečníky v oboru... Jenže stejně kladné až nadšené ohlasy jsem získal i od zkušených marketingových a reklamních matadorů. Zkrátka, sázka na originalitu a kreativitu zpracování autorovi dokonale vyšla. Ing. Radek Jaroš Ideamaker Reklamní agentura Borland Myslím, že je na trhu konečně kniha, která dokázala podat problematiku současného marketingu čtenářsky příjemnou a čtivou formou. Autor se dokázal vymanit z říše statistik, výpočtů, a teoretických ukázek, jak je známe z vysokoškolských skript, a čtivou formou představuje všechny disciplíny, které by měl současný marketingový pracovník zvládat. Velkou výhodou knihy je, že předkládané rady lze velmi snadno aplikovat v každodenní praxi. A nakonec, z mého pohledu problematiku výzkumu trhu zvládl na jedničku. Ing. Karel Vopička Research agentura Ultex Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací. Výsledek tomu ovšem často odpovídá. Je proto zajímavé pohlédnout na jednotlivé komunikační obory očima profesionála z jiného oboru. To udělal i Jan Cézar. Se čtenáři, odborníky i laiky, hraje otevřenou hru na to, co všechno nás možná nenapadlo, a přitom napadnout mohlo a mělo, přemýšlíme-li o jednotlivých oblastech marketingové komunikace. Někdy nás svými nápady autor doslova zaskočí – to když na chviličku zaváháme, zda je jeho nápad geniální, anebo naopak. To je ale součástí pravidel hry. Žádná myšlenka není předem zakázána, naopak – čím více pohledů, tím inspirativnější čtení. Ing. Vladimír Bystrov PR agentura Bison & Rose Stejně jako rád sleduji filmy s dějem, který mi je příjemný a nestresující, ale zároveň není prázdný a něco pozitivního ve mně zanechá, tak stejně kladně a v pozitivech hodnotím tuto knihu. Ledacos vám dá, a to formou, která vás baví. Po jejím přečtení máte dojem, že jste si příjemně odpočinuli u dobré knížky, ale zároveň víte, že jste se dozvěděli něco nového. Je takovým multipackem – poznání a zábava – ono známé „dva v jednom“. Filip Doubek ViceChairman of the Board & Business Director Mediální agentura Médea Publikace: I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar. Autor se zabývá komunikačním poradenstvím a strategickým plánováním kampaní pro významné značky působící na českém trhu. Kniha představuje historii a podstatu jednotlivých oborů reklamní komunikace, jejich nástroje, techniky a strategie, a zároveň provokuje k inovaci pohledů na jejich užití. Kniha obsahuje řadu barevných fotografií, ilustrací, citátů, odkazů a doporučení pro další profesní rozvoj čtenáře.
09.09.2015    Zdroj: Web obalkyknih.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)