Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892855 obálek a 873897 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Reklama, propagace a marketingová komunikace



Autor: Clow, Kenneth E. a Baack, Donald
Rok: 2008
ISBN: 9788025117699
NKP-CNB: cnb001829873
OCLC Number: (OCoLC)298779828
OKCZID: 110119831

Citace (dle ČSN ISO 690):
CLOW, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. xx, 484 s.

Hodnocení: 3.8 / 5 (4 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Martinus
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Zboží.cz
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)