Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Brand management: budování značky od vize k cíli



Autor: Taylor, David
Rok: 2007
ISBN: 9788025118184
NKP-CNB: cnb001762895
OCLC Number: (OCoLC)228499897
OKCZID: 110009054

Citace (dle ČSN ISO 690):
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. xiii, 226 s. Business books.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kniha přináší shrnutí toho, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

NK Praha
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)