Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Nákup•ologie: pravda a lži o tom, proč nakupujeme

Autor: Lindström, Martin
Rok: 2009
ISBN: 9788025123966
NKP-CNB: cnb001992006
OKCZID: 110232353
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
LINDSTRÖM, Martin. Nákupologie: pravda a lži o tom, proč nakupujeme. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. xiii, 232 s.

Hodnocení: 3.9 / 5 (59 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom ve své knize tvrdí, že ano. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi milióny dolarů. „Člověk může lhát, ale jeho mozek ne,“ píše autor. Dozvíte se, že varovné nápisy na krabičkách cigaret kuřáky neodrazují, ale naopak stimulují. Dokazuje, že product placement nefunguje. Co ještě výzkum odhalil? Začtěte se.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení