Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913107 obálek a 881084 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme



Autor: Baloušek, Vít
Rok: 2011
ISBN: 9788025129548
NKP-CNB: cnb002196834
OCLC Number: (OCoLC)746837459
OKCZID: 110924008
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BALOUŠEK, Vít. Žijte a myslete kreativně: deset klíčů k reklamě, která zaujme. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 240 s. ISBN 978-80-251-2954-8.

Hodnocení: 4.0 / 5 (4 hlasů)


Anotace

 

Zkušený autor odpovídá na otázky, jak připravit kreativní brief, jak psát či nepsat klíčové reklamní sdělení, kolik stojí kreativní práce, jak ji úspěšně prodávat a podobně. Reklamním tvůrcům, zadavatelům reklamy nebo manažerům značek dává konkrétní návody na tvorbu originálních reklamních kampaní. Nabízí efektivní řešení pro účinnou komunikaci, tak aby značka na dnešním přesyceném trhu nejen přežila, ale i vynikla.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
NK Praha
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)