Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2947403 obálek a 898210 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Reklamní a produktová fotografie : kreativní techniky a neobvyklé postupy



Autor: Jindra, Jan
Rok: 2011
ISBN: 9788025131121
NKP-CNB: cnb002256793
OCLC Number: (OCoLC)780138418
OKCZID: 111131340
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
JINDRA, Jan. Reklamní a produktová fotografie: kreativní techniky a neobvyklé postupy. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 232 s. ISBN 978-80-251-3112-1.


Anotace

 

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Knihy.ABZ.cz
Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Zboží.cz
Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)