Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904729 obálek a 876161 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak zákazník vnímá značku



Rok: 2011
ISBN: 9788025135297
NKP-CNB: cnb002255253
OCLC Number: (OCoLC)776507164
OKCZID: 111129087

Citace (dle ČSN ISO 690):
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7.


Anotace

 

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Knihy.ABZ.cz
Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)