Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891754 obálek a 873249 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Programujeme hry pro Android 4



Autor: DiMarzio J. F.
Rok: 2012
ISBN: 9788025137543
NKP-CNB: cnb002375152
OCLC Number: (OCoLC)823820670
OKCZID: 111554871
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
DIMARZIO, J. F. Programujeme hry pro Android 4. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 310 s. ISBN 978-80-251-3754-3.


Anotace

 

Máte za sebou první programátorské pokusy na platformě Android a chtěli byste si vyzkoušet skutečně komplexní, funkční a zajímavý projekt? Vytvořte vlastní hru pro tuto mobilní platformu a získejte během vývoje cenné zkušenosti, které můžete dále využít při realizaci vlastních her či jiných programů. Společně s autorem projdete všemi fázemi vzniku vesmírné střílečky. Na počátku se seznámíte s příběhem a prostředím, do kterého je hra situována. Budete pokračovat tvorbou základních herních nabídek, herního prostředí a nepřátel, které obdaříte umělou inteligencí, aby hra nebyla nudná a předvídatelná. Poté, co hru dokončíte, vám autor ukáže postupy, jak jí přidat třetí rozměr. Ve výsledku budete mít trojrozměrnou hru, kterou můžete dál rozvíjet podle vlastních nápadů a fantazie.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Zboží.cz
Flexibooks
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)