Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143922 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Anna Sálová
Rok: 2018
ISBN: 9788025149096
ISBN: 9788025149164
NKP-CNB: cnb002990960
OCLC Number: (OCoLC)1035470256
OKCZID: 127875687
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
SÁLOVÁ, Anna. Kreativní copywriting. 1. vydání. Ilustroval Ticho762. Brno: Computer Press, 2018. 264 stran.
Hodnocení:
3.5 / 5
(43 hlasů)
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz