Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: David Ogilvy
Rok: 2018
ISBN: 9788025621592
OKCZID: 127859915
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Překlad Vlastimil JUPPA. První české vydání. Praha: Svojtka & Co., 2018. 288 stran.
Hodnocení:
4.2 / 5
(12 hlasů)
Aktualizované vydání, již tradiční knihy, odkrývá tajemství úspěšné reklamy 21. století.David Ogilvy je jedním z nejrespektovanějších businessmanů v oblasti marketingu. Po 30 letech od prvního vydání vychází aktualizovaná verze, psaná jeho spolupracovníkem, doplněná o další tipy a návody, jak postupovat v současné reklamě a dosáhnout úspěchu. Příručka uvádí případové studie nejlepších digitálních kampaní a dobré rady v ní nalezne každý, kdo touží v reklamě a celkově v moderním businessu prorazit.
Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze