Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jaká je škola u mě doma

Rok: c2012
ISBN: 9788026024460
NKP-CNB: cnb002373711
OCLC Number: (OCoLC)817047332
OCLC Number: (ocolc)817047332
OKCZID: 111535923
Vydání: 1. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
ČECH, Tomáš. Jaká je škola u mě doma. 1. vyd. Praha: Meta, c2012, 149 s. ISBN 978-80-260-2446-0.


Anotace

Organizace META, o.p.s., které se věnuje podpoře žáků cizinců při jejich začleňování do českých škol, vydalo knihu Jaká je škola u mě doma. Cílem knihy je představit českým žákům i učitelům, jak funguje škola v jiných státech i světadílech. Nečekejte však žádný popis oficiálních vzdělávacích systémů, jedná se spíše o zprostředkování každodenní reality ve školách s (více či méně) nenápadnými přesahy do reality společenské, politické či kulturní. Arménie, Barma, Brazílie, Čína, Etiopie, Írán, Kamerun, Kuba, Mongolsko, Rusko, Ukrajina a Vietnam - každá z 12 kapitol je věnována jedné z těchto zemí. Začátek kapitoly vždy tvoří stručný přehled základních informací, po něm následuje rozhovor s cizincem na téma škola a školní docházka v zemi, odkud pochází. Dozvíme se tak například o tom, že na Kubě se učí podle videí, na Ukrajině mají v jedenácté třídě předmět astrologie a ve Vietnamu (a nejen tam!) se chodí do školy i v sobotu. Rozhovory pak doplňuje text věnovaný zemi původu cizince – účastníka rozhovoru (důraz je přitom kladen opět na vzdělávací systém). Texty psali odborníci na danou zemi, lidé, kteří v ní strávili nějaký čas, či přímo cizinci, kteří se v ní narodili. Poslední část každé kapitoly tvoří soubor úkolů, otázek a návodů na konkrétní aktivity, nazvaný Náměty pro výuku. Naším cílem bylo vymyslet úkoly, které v běžných učebnicích nejsou a které budou žáky vybízet k přemýšlení v souvislostech.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení