Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Martin Dlabal
Rok: 2021
ISBN: 9788026218067
OKCZID: 128683016
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
DLABAL, Martin. Komunikace v pomáhajících profesích. Vydání první. Praha: Portál, 2021. 135 stran.
Hodnocení:
4.3 / 5
(17 hlasů)
Návody k navozování a udržování pozitivně vnímaného rozhovoru. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích.V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné.
Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze