Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894746 obálek a 874844 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Dávat a brát



Rok: 2015
ISBN: 9788026501336
NKP-CNB: cnb002497882
OCLC Number: (OCoLC)876340336
OKCZID: 112790321

Citace (dle ČSN ISO 690):
GRANT, Adam M.. Dávat a brát: skrytá dynamika úspěchu. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2014, 311 s. ISBN 978-80-265-0133-6.

Hodnocení: 3.8 / 5 (21 hlasů)


Anotace

 

Adam Grant boří mýtus, že ti dobří vždy skončí poslední, vyhaslí jako sopka a zbití jak psi. Dokazuje, že dárci mají větší pravděpodobnost stát se šampiony. Zajímá vás, jak a proč dárci převládají na vrcholu žebříčku úspěšnosti? Autor knihy vás seznámí s úspěšnými dárci z nejrůznějších oborů, včetně konzultantů, právníků, doktorů, inženýrů, prodejců, spisovatelů, podnikatelů nebo finančních poradců. Úspěšní dárci mají jedinečný přístup k aktivitám ve čtyřech klíčových oblastech: vytváření sítě kontaktů, spolupráci, vyhodnocování a ovlivňování druhých. Zjistíte, jaké jsou PŘÍNOSY DÁVÁNÍ: * jak rozvíjet vztahy s novými známými a posilovat vazby s těmi stávajícími * co je třeba k produktivní spolupráci s kolegy a jak získat jejich respekt * jak hodnotit ostatní, posoudit a rozvíjet talent druhých * objevíte nové strategie prezentování, prodávání, přesvědčování a jednání Dozvíte se, jaká jsou ÚSKALÍ DÁVÁNÍ: * jak se dárci mohou bránit vyhoření a tomu, aby se stali rohožkami agresivnějších lidí * jak se schopní dárci umí vyhnout pádu na dno žebříčku úspěšnosti * jak se realizovat v pomoci ostatním, aniž byste obětovali pracovní úspěchy Zjistíte, že dárci převracejí naruby obvyklý plán nejdřív uspět, a potom teprve pomáhat ostatním, naopak jsou důkazem toho, že ti co nejprve myslí na druhé, mají často později nejlepší vyhlídky na úspěch. - úspěch může být nakažlivý, aneb Dárci jsou úspěšní způsobem, který vytváří dominový efekt, zvyšují úspěšnost lidí kolem sebe. - proč jsou někteří finanční poradci úspěšní a jiní ne úspěch jednoho nemusí být na úkor druhého Pravá povaha člověka se pozná podle toho, jak se chová k někomu, kdo mu nemůže nijak prospět.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Flexibooks
eReading.cz
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)