Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894108 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Jak získat vysněnou práci | |||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Vlastimil Orlita Hodnocení: 2.5 / 5 (4 hlasů) AnotaceÚspěch, kariéru, spokojenost i životní štěstí máte ve vlastních rukou! Pokud chcete mít vysněnou práci, je potřeba si ji nejdříve vysnít. Mít svůj sen. Sen sám o sobě ale nestačí. Svému snu musíte také věřit a být ochotni za ním jít a to i přes překážky, které vás na cestě čekají. Největší zábrany máme podle autora této knížky uvnitř sebe. Je nutné se na ně podívat a změnit své fungování, abychom sami sobě nebránili ve štěstí. Zkušený poradce Vlastimil Orlita vás provede procesem hledání práce od fáze snění až do nalezení VAŠEHO pracovního místa. Ke zprostředkování zkušeností a předání základních principů úspěchu v oblasti hledání práce využívá živé příběhy svých klientů i lidí z blízkého okolí. Píše mimo jiné o tom, jak je důležité vědět, kam se v životě chcete dostat, v čem vynikáte a co vás baví. A když v tomto máte jasno, tak je nezbytně nutné začít jednat a postarat se, abyste se dostali přesně tam, kam chcete. Nestačí jen vědět, co máte dělat. Musíte to udělat. Kniha bourá zažité stereotypy a používaná dogmata. Vybízí k aktivitě, přemýšlení a převzetí odpovědnosti za svoji životní a pracovní spokojenost. V knížce dále najdete: - čím se liší úspěšní lidé od neúspěšných - jak je důležité mluvit o sobě a svých pocitech – být sami sebou - jak to udělat, abyste byli pro zaměstnavatele zajímaví - jak získat zdravé sebevědomí - jak napsat motivační dopis a CV, aby skutečně vypovídalo o tom, kdo jste - jak o sobě mluvit a přemýšlet Vlastimil Orlita podniká v oblasti vzdělávání a poradenství. Zaměřuje se výhradně na komerční sektor. Jeho názory a myšlenky jsou nezvyklé, netradiční a provokující. Nemá rád stádovitost a vadí mu průměrnost. Snaží se úspěch stavět na aktivním přístupu lidí a na posilování jejich jedinečnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|