Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2898355 obálek a 875572 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Management a marketing



Autor: Hálek, Vítězslav
Rok: 2017
ISBN: 9788027024391
NKP-CNB: cnb002927850
OCLC Number: (OCoLC)1022782076
OKCZID: 127817665

Citace (dle ČSN ISO 690):
HÁLEK, Vítězslav. Management a marketing. První vydání. Hradec Králové: Vítězslav Hálek, 2017. 293 stran.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Učebnice přibližuje různé funkce, nástroje i procesy z oblastí managementu a marketingu.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)