Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy



Autor: Tahal, Radek
Rok: 5574
ISBN: 9788027102068
ISBN: 9788027198672
NKP-CNB: cnb002928680
OKCZID: 127795886

Citace (dle ČSN ISO 690):
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2017. 261 stran. Expert.

Hodnocení: 4.5 / 5 (2 hlasů)


Digitální objekty

Knihovna Akademie věd ČR (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

GRADA Publishing, a.s.
eReading.cz
Databázeknih.cz
Flexibooks
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)