Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing



Autor: Jesenský, Daniel
Rok: 2018
ISBN: 9788027102525
ISBN: 9788027192670
ISBN: 9788027192687
NKP-CNB: cnb002944966
OCLC Number: (OCoLC)1022792894
OKCZID: 127845210

Citace (dle ČSN ISO 690):
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. První vydání. Praha: Grada, 2018. 504 stran.

Hodnocení: 5.0 / 5 (3 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

GRADA Publishing, a.s.
eReading.cz
Databázeknih.cz
Flexibooks
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)