Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2614230 obálek a 779950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím



Autor: Jitka Burešová
ISBN: 9788027116805
NKP-CNB: cnb003440822
OKCZID: 128851142

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2022. 281 stran. Expert.


Anotace

 

Kapitoly představují efektivní strategie a nástroje pro tvorbu moderní online marketingové komunikace.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)