Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891754 obálek a 873249 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing



Autor: Daniel Jesenský
Rok: 2020
ISBN: 9788027117246
NKP-CNB: cnb003256279
OCLC Number: (OCoLC)1204253976
OKCZID: 128424456

Citace (dle ČSN ISO 690):
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. 2. vydání. Praha: Grada, 2020. 506 stran.

Hodnocení: 5.0 / 5 (3 hlasů)


Anotace

 

Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa.

Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně



Dostupné zdroje

Databázeknih.cz
GRADA Publishing, a.s.
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)