Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148379 obálek a 950243 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing

Autor: Daniel Jesenský
Rok: 2020
ISBN: 9788027117246
NKP-CNB: cnb003256279
OCLC Number: (OCoLC)1204253976
OKCZID: 128424456

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. 2. vydání. Praha: Grada, 2020. 506 stran.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa.

Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení