Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905425 obálek a 876560 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing : strategie a trendy



Autor: Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Rok: 2023
ISBN: 9788027137220
ISBN: 9788024748986
ISBN: 9788024748993
NKP-CNB: cnb003565431
OKCZID: 129165008

Citace (dle ČSN ISO 690):
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2023. 428 stran. Expert.


Další vydání




Anotace

 

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.


Dostupné zdroje

GRADA Publishing, a.s.
KNIHCENTRUM.cz
eReading.cz
TeamLibrary.cz
Flexibooks
Československá bibliografická databáze
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)