Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Sid Meier, Jennifer Lee Noonan, Filip Drlík
Rok: 2024
ISBN: 9788027520695
ISBN: 9788027523108
ISBN: 9788027523092
NKP-CNB: cnb003634033
OKCZID: 129242445
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Hodnocení:
4.2 / 5
(28 hlasů)
„Kmotr počítačových her“ vzpomíná na svou kariéru — čili na historii videoher. Videohry představují v současnosti největší část zábavního průmyslu. Přitom jen před několika desetiletími to byla zábava pro pár podivínů z technických oborů. Vzestup nové počítačové zábavy však nezapříčinila jen rostoucí dostupnost technologií — je to rovněž příběh podnikavosti, vynalézavosti a originálních nápadů. A ideálním vypravěčem tohoto příběhu je Sid Meier, člověk, který stál u boomu počítačových her od samého počátku: v sedmdesátých letech vystudoval programátorství, zkraje osmdesátých let založil vlivné studio MicroProse a pak už jen vydával dodnes kultovní hry jako Pirates!, Railroad Tycoon nebo veleúspěšnou sérii Civilization. Meier byl zkrátka u všeho podstatného, a tak jeho memoáry slouží částečně i jako kronika vývoje herního průmyslu. Slavný designér však nezůstává jen u vzpomínek — dělí se rovněž o své zkušenosti s kreativním procesem, prozrazuje, na čem závisí dobrý design, nebo vysvětluje hráčskou psychologii.