Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Tomáš Janík, Jan Slavík, Petr Najvar, Tereza Češková
ISBN: 9788028002350
NKP-CNB: cnb003508197
OKCZID: 128982607
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
JANÍK, Tomáš. Metodika 3A: nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2022. 34 stran.
Metodika 3A – označení pro metodický postup reflexe a kvalitativní analýzy výuky, který je spojen s hodnocením kvality výuky a s návrhem zlepšujících změn. Pojetí metodiky 3A se hlásí k tradici didaktické analýzy zaměřené na obsah vzdělávání, jak je rozvíjena v didaktickém přístupu W. Klafkiho (1967). Jde zde o to, že učitel se v prvním kroku zamýšlí nad otázkou, „čemu budu vyučovat / co se žáci budou učit“ a od odpovědi na ni odvozuje volbu výukových postupů, tj. „jak budu vyučovat / jak budou žáci postupovat při učení“. Představený způsob výzkumu výuky má vycházet vstříc učitelům především tím, že se věnuje otázkám, které učitelé musí skutečně řešit, když výuku připravují, když v ní pracují se žáky a když se zamýšlejí nad způsoby, jak ji zlepšovat. Učitelům publikace nabídne možnost zabývat se výzkumnými poznatky a budou mít možnost je v praxi zužitkovat.