Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mezinárodní kodexy pravidel etiky v prodejní činnosti ; Mezinárodní kodexy pravidel etiky v reklamě ; Mezinárodní kodexy pravidel etiky v přímém marketingu



Autor: František Fišera
Rok: 1993
ISBN: 9788070033128
NKP-CNB: cnb000077588
OCLC Number: (OCoLC)39599954
OKCZID: 110479765

Citace (dle ČSN ISO 690):
Mezinárodní kodex pravidel etiky v prodejní činnosti ;: Mezinárodní kodex pravidel etiky v reklamě ; Mezinárodní kodex pravidel etiky v přímém marketingu. Praha: Česká obchodní a průmyslová komora, 1993, 49 s. ISBN 80-7003-312-6.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)