Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Kreativní výzkum : teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví



Autor: Hilary Collins, Vít Mlejnek
Rok: 2017
ISBN: 9788070083864
NKP-CNB: cnb002881835
OKCZID: 127722671

Citace (dle ČSN ISO 690):
COLLINS, Hilary. Kreativní výzkum: teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví. První vydání. Přeložil Vít MLEJNEK. Praha :, Brno: Institut umění - Divadelní ústav ;, Barrister & Principal, 2017, 207 s. Kultura & arts management. ISBN 978-80-


Anotace

 

Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí.

Zdroj anotace: NKP



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)