Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3146630 obálek a 949609 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Marie Hesková
Rok: 2004
ISBN: 9788070407196
NKP-CNB: cnb001582269
OCLC Number: (OCoLC)85162550
OCLC Number: (ocolc)85162550
OKCZID: 110466389
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
HESKOVÁ, Marie. Základy marketingu: teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia. 1. vyd. V Českých Budějovicích: Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004. 94 s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.